213 Kreativní řešení problémů: schopnosti žáků řešit problémy z reálného života – V. díl Tabulka V.3.5 Výkon v řešení problémů podle formátu odpovědi Poznámka: Statisticky významné hodnoty jsou vyznačeny tučným písmem (viz Příloha A3). 1. Tato klasifikace není nezávislá na klasifikaci otázek podle postupu nebo kontextu (osobní/sociální). Otázky měřící postup \"zkoumání a porozumění\" a otázky související se sociálním kontextem jsou zastoupeny v otázkách s tvořenou odpovědí. 2. Generalizované poměry šancí odhadnuté s logistickou regresí na celém výběru PISA. Průměrný logit modelů zemí pro členské státy OECD je nastaven na 0; k odhadu jsou přičteny modely pro formy testu a modely pro formát odpovědi propojené s modely pro jednotlivé země a ekonomické celky. 3. Poznámka Turecka: Informace v tomto dokumentu odkazující na \"Kypr\" se týkají jižní části ostrova. Na ostrově není žádný orgán, který by zastupoval jak kyperské Turky, tak kyperské Řeky. Turecko na ostrově uznává Severokyperskou tureckou republiku (SKTR). Dokud nebude v rámci OSN nalezeno udržitelné a spravedlivé řešení, zachová Turecko svůj postoj v \"kyperské otázce\". 4. Poznámka všech členských států Evropské unie a států, které jsou zároveň členy EU a OECD: Kyperská republika je uznávána všemi státy OSN s výjimkou Turecka. Informace v tomto dokumentu se týkají oblasti pod skutečnou kontrolou vlády Kyperské republiky. Odkaz: http://dx.doi.org/10.1787/888933003687