207 Kreativní řešení problémů: schopnosti žáků řešit problémy z reálného života – V. díl Tabulka V.2.6 Relativní výkon žáků v řešení problémů v porovnání s výkonem v matematice, čtení a přírodních vědách (část 3/3) Poznámka: Statisticky významné hodnoty jsou vyznačeny tučným písmem (viz Příloha A3). 1. Spojení \"žáci v jiných zemích\" se vztahuje na patnáctileté žáky v zemích a ekonomických celcích, které se účastnily šetření PISA 2012 zaměřeného na řešení problémů. Národní výběry jsou váženy podle velikosti cílové populace za použití konečných vah žáků. 2. Tento sloupec uvádí rozdíl mezi skutečným výkonem a odvozenou hodnotou z regrese za použití mnohočlenu druhého stupně jako regresní funkce (mat, mat2, čten, čten2, př.v., př.v.2, mat × čten, mat × př.v., čten × př.v.). 3. Tento sloupec uvádí procento žáků, pro něž je rozdíl mezi skutečným výkonem a odvozenou hodnotou z regrese kladný. Hodnoty, které jsou uvedeny tučně, jsou významně větší nebo menší než 50 %. 4. Tento sloupec uvádí rozdíl mezi skutečným výkonem a odvozenou hodnotou z regrese za použití mnohočlenu třetího stupně jako regresní funkce. 5. Poznámka Turecka: Informace v tomto dokumentu odkazující na \"Kypr\" se týkají jižní části ostrova. Na ostrově není žádný orgán, který by zastupoval jak kyperské Turky, tak kyperské Řeky. Turecko na ostrově uznává Severokyperskou tureckou republiku (SKTR). Dokud nebude v rámci OSN nalezeno udržitelné a spravedlivé řešení, zachová Turecko svůj postoj v \"kyperské otázce\". 6. Poznámka všech členských států Evropské unie a států, které jsou zároveň členy EU a OECD: Kyperská republika je uznávána všemi státy OSN s výjimkou Turecka. Informace v tomto dokumentu se týkají oblasti pod skutečnou kontrolou vlády Kyperské republiky. Odkaz: http://dx.doi.org/10.1787/888933003668