192 Kreativní řešení problémů: schopnosti žáků řešit problémy z reálného života – V. díl Obrázek A5.1 Koncept počítačového testu PISA 2012: pouze řešení problémů ID formuláře Soubor 31 CP1 CP2 32 CP2 CP3 33 CP3 CP4 34 CP4 CP1 35 CP2 CP1 36 CP3 CP2 37 CP4 CP3 38 CP1 CP4 Obrázek A5.2 Koncept počítačového testu PISA 2012: řešení problémů, matematika a čtení ID formuláře Soubor 41 CP1 CP2 42 CR1 CR2 43 CM3 CM4 44 CP3 CR1 45 CR2 CM2 46 CM1 CP4 47 CR2 CR1 48 CM2 CM1 49 CP3 CP4 50 CM4 CR2 51 CP1 CM3 52 CR1 CP2 53 CM1 CM3 54 CP4 CP1 55 CR1 CR2 56 CP2 CM4 57 CR2 CP3 58 CM2 CR1 59 CP2 CP3 60 CM4 CM2 61 CR2 CR1 62 CM3 CP1 63 CR1 CM1 64 CP4 CR2 Toto schéma zajistilo, aby se každý soubor objevil dvakrát v každé pozici v testu řešení problémů a v počítačovém testu matematiky a čtyřikrát v testu elektronického čtení. Navíc se každý soubor objevil dvakrát se soubory z jiné oblasti - jednou v první a jednou ve druhé pozici ve formuláři. Každá ze tří oblastí měla stejný počet výskytů v 24 formulářích, a tudíž byl v každé oblasti hodnocen stejný podíl výběru žáků. Podle tohoto schématu byla každá otázka na řešení