181 Kreativní řešení problémů: schopnosti žáků řešit problémy z reálného života – V. díl Až na čtyři země se ve všech zemích a ekonomických celcích, které se účastnily testu řešení problémů, školní výběry pro CBA a PBA shodují. V důsledku toho má ve 40 zemích a ekonomických celcích hlavní soubor dat žáků obsahující výsledky papírového testu stejný počet údajů jako soubor dat CBA. Naproti tomu v Brazílii, Itálii, Španělsku a Velké Británii je školní výběr CBA menší než hlavní výběr. Brazílie a Itálie neprovedly pro CBA dodatečný výběr dílčí populace žáků, aby poskytly výsledky na regionální úrovni. Ve Španělsku byl dodatečný výběr žáků proveden jenom v Baskicku a Katalánsku, ale ne ve zbývajících přidělených regionech. Ve Velké Británii se počítačového šetření schopnosti řešit problémy účastnily pouze školy v Anglii. Definice škol V některých zemích byly místo škol zařazeny do výběru dílčí jednotky, což může ovlivnit odhad složek rozptylu mezi školami. V Rakousku, České republice, Německu, Maďarsku, Japonsku, Rumunsku a Slovinsku byly školy s více než jedním studijním programem rozděleny do dílčích jednotek podle těchto programů. V Nizozemsku byly školy s nižším i vyšším sekundárním programem rozděleny do dílčích jednotek podle programové úrovně. Ve vlámské komunitě v Belgii byly v případě škol s více kampusy do výběru zařazeny jednotlivé kampusy, zatímco ve francouzské komunitě byly v takovém případě zařazeny do výběru větší administrativní jednotky. V Austrálii se v případě škol s více než jedním kampusem zařadily do výběru jednotlivé kampusy. V Argentině, Chorvatsku a Dubaji (Spojené arabské emiráty) měly školy s více než jedním kampusem seznam míst pro zařazení do výběru. Ve Španělsku byly školy v Baskicku s výukou ve více jazycích rozděleny do výběru podle jazyků.