172 Kreativní řešení problémů: schopnosti žáků řešit problémy z reálného života – V. díl Tabulka A2.1 Cílové populace a výběry šetření PISA (část 2/2) Poznámky: Úplné vysvětlení všech údajů v této tabulce najdete v Technické zprávě PISA 2012 (OECD, brzy vyjde). Číslo pro celkovou národní populaci zapsaných 15letých ve sloupci 2 může být větší než celkový počet 15letých ve sloupci 1 vlivem různých zdrojů dat. 1. Poznámka Turecka: Informace v tomto dokumentu odkazující na \"Kypr\" se týkají jižní části ostrova. Na ostrově není žádný orgán, který by zastupoval jak kyperské Turky, tak kyperské Řeky. Turecko na ostrově uznává Severokyperskou tureckou republiku (SKTR). Dokud nebude v rámci OSN nalezeno udržitelné a spravedlivé řešení, zachová Turecko svůj postoj v \"kyperské otázce\". 2. Poznámka všech členských států Evropské unie a států, které jsou zároveň členy EU a OECD: Kyperská republika je uznávána všemi státy OSN s výjimkou Turecka. Informace v tomto dokumentu se týkají oblasti pod skutečnou kontrolou vlády Kyperské republiky. Odkaz: http://dx.doi.org/10.1787/888933003725