141 Kreativní řešení problémů: schopnosti žáků řešit problémy z reálného života – V. díl Obrázek V.4.16 Rozdíl ve výsledcích v řešení problémů, matematice, čtení a přírodních vědách související s používáním počítačů doma Bodový rozdíl mezi žáky, kteří používají počítače doma, a žáky, kteří je nepoužívají, po započtení sociodemografických charakteristik, vyjádřený jako procento celkového rozptylu výkonu Poznámky: Statisticky významné rozdíly jsou vyznačeny tmavší barvou (viz Příloha A3). V tomto obrázku se zobrazují jenom země a ekonomické celky, které vyplňovaly dotazník IKT a účastnily se testu řešení problémů. Země a ekonomické celky jsou řazeny vzestupně podle rozdílu ve výkonu v řešení problémů souvisejícího s používáním počítačů doma, po započtení sociodemografických charakteristik žáků. Zdroj: OECD, Databáze PISA 2012, Tabulka V.4.27. Odkaz: http://dx.doi.org/10.1787/888933003611