120 Kreativní řešení problémů: schopnosti žáků řešit problémy z reálného života – V. díl Obrázek V.4.3 Relativní výsledky v řešení problémů podle vzdělávacího programu (část 2/2) Poznámka: Čísla v závorkách uvádějí podíl 15letých žáků v studijním programu. Součty procent v každé zemi a ekonomickém celku nemusí být 100 kvůli zaokrouhlování a výjimečným programům, pro které nebyla data k dispozici. V tomto obrázku byly zahrnuty pouze země a ekonomické celky, kde byly k dispozici výsledky pro více než jeden studijní program. Prostřední sloupec zahrnuje všechny programy, u nichž se relativní výkon v řešení problémů statisticky neliší od 0 (viz Příloha A3). V Belgii byly informace o studijních programech v PROGN spojeny s informacemi o regionech k identifikaci vzdělávacích programů: “Vl.” odkazuje na Vlámské společenství, “Fr.” na Francouzské společenství a “Něm.” na Německojazyčné společenství; výsledky pro programy s omezeným počtem hodin a \"Speciální vzdělávání” jsou uvedeny na národní úrovni. V Německu jsou žáci ve více studijních programech klasifikováni podle speciálního vzdělávacího programu. Zdroj: OECD, Databáze PISA 2012, Tabulka V.4.5. Odkaz: http://dx.doi.org/10.1787/888933003611