105 Kreativní řešení problémů: schopnosti žáků řešit problémy z reálného života – V. díl Poznámka: Statisticky významné hodnoty jsou vyznačeny tmavší barvou (viz Příloha A3). Země a ekonomické celky jsou v každém diagramu řazeny sestupně podle relativní úspěšnosti v úkolech spojených s daným postupem řešení problémů. Zdroj: OECD, Databáze PISA 2012, Tabulka V.3.2. Odkaz: http://dx.doi.org/10.1787/888933003592 0,60 0,70 0,80 0,90 1,00 1,10 1,20 1,30 1,40 Plánování a provádění Lepší než očekávaný výkon Horší než očekávaný výkon Poměr šancí (Průměr OECD = 1,00)0,60 0,70 0,80 0,90 1,00 1,10 1,20 1,30 1,40 Sledování a posuzování Lepší než očekávaný výkon Horší než očekávaný výkon Poměr šancí (Průměr OECD = 1,00)