20 Kreativní řešení problémů: schopnosti žáků řešit problémy z reálného života – V. díl Tabulka V.A Přehled výkonu v řešení problémů Země a ekonomické celky s průměrným skórem/podílem nejlepších řešitelů/relativním výkonem/mírou vyřešení nad průměrem OECD Země a ekonomické celky s podílem špatných řešitelů pod průměrem OECD Země a ekonomické celky s průměrným skórem/podílem nejlepších řešitelů/podílem špatných řešitelů/relativním výkonem/mírou vyřešení, které se statisticky neliší od průměru OECD Země a ekonomické celky s průměrným skórem/podílem nejlepších řešitelů/relativním výkonem/mírou vyřešení pod průměrem OECD Země a ekonomické celky s podílem špatných řešitelů nad průměrem OECD 1. Poznámka Turecka: Informace v tomto dokumentu odkazující na \"Kypr\" se týkají jižní části ostrova. Na ostrově není žádný orgán, který by zastupoval jak ky perské Turky, tak kyperské Řeky. Turecko na ostrově uznává Severokyperskou tureckou republiku (SKTR). Dokud nebude v rámci OSN nalezeno udržitelné a spravedlivé řešení, zachová Turecko svůj postoj v \"kyperské otázce\". 2. Poznámka všech členských států Evropské unie a států, které jsou zároveň členy EU a OECD: Kyperská republika je uznávána všemi státy OSN s výjimkou Turecka. Informace v tomto dokumentu se týkají oblasti pod skutečnou kontrolou vlády Kyperské republiky. Země a ekonomické celky jsou řazeny sestupně podle průměrného skóru v testu schopnosti řešit problémy PISA 2012. Zdroj: OECD, Databáze PISA 2012, Tabulky V.2.1, V.2.2, V.2.6, V.3.1, V.3.6 a V.4.7. Odkaz: http://dx.doi.org/10.1787/888933003649