16 Kreativní řešení problémů: schopnosti žáků řešit problémy z reálného života – V. díl Tabulka V.4.27 Rozdíly ve výkonu v řešení problémů, matematice, čtení a přírodních vědách související s používáním počítačů (část 2/3) .............................................................. 264 Tabulka V.4.27 Rozdíly ve výkonu v řešení problémů, matematice, čtení a přírodních vědách související s používáním počítačů (část 3/3) .............................................................. 265 Tabulka B2.V.1 Procento žáků na každé úrovni schopnosti řešit problémy, podle regionu (část 1/2) ................................................................................................................... 266 Tabulka B2.V.1 Procento žáků na každé úrovni schopnosti řešit problémy, podle regionu (část 2/2) ................................................................................................................... 267 Tabulka B2.V.2 Průměrný skór a rozptyl výkonu žáků v řešení problémů, podle regionu (část 1/2) ............................................................................................................................... 268 Tabulka B2.V.2 Průměrný skór a rozptyl výkonu žáků v řešení problémů, podle regionu (část 2/2) ............................................................................................................................... 269 Tabulka B2.V.3 Výkon žáků v řešení problémů v porovnání s výkonem v matematice, čtení a přírodních vědách, podle regionu (část 1/3) .............................................................. 270 Tabulka B2.V.3 Výkon žáků v řešení problémů v porovnání s výkonem v matematice, čtení a přírodních vědách, podle regionu (část 2/3) .............................................................. 271 Tabulka B2.V.3 Výkon žáků v řešení problémů v porovnání s výkonem v matematice, čtení a přírodních vědách, podle regionu (část 3/3) .............................................................. 272 Tabulka B2.V.4 Procento žáků na každé úrovni schopnosti řešit problémy, podle pohlaví a podle regionu (část 1/2) ......................................................................................... 273 Tabulka B2.V.4 Procento žáků na každé úrovni schopnosti řešit problémy, podle pohlaví a podle regionu (část 2/2) ......................................................................................... 274 Tabulka B2.V.5 Průměrný skór a rozptyl výkonu žáků v řešení problémů, podle pohlaví a podle regionu (část 1/3) ...................................................................................................... 275 Tabulka B2.V.5 Průměrný skór a rozptyl výkonu žáků v řešení problémů, podle pohlaví a podle regionu (část 2/3) ...................................................................................................... 276 Tabulka B2.V.5 Průměrný skór a rozptyl výkonu žáků v řešení problémů, podle pohlaví a podle regionu (část 3/3) ...................................................................................................... 277 Tabulka B2.V.6 Výkon v řešení problémů, podle socioekonomického statusu a podle regionu (část 1/2) ................................................................................................................... 278 Tabulka B2.V.6 Výkon v řešení problémů, podle socioekonomického statusu a podle regionu (část 2/2) ................................................................................................................... 279 Tabulka B2.V.7 Síla vztahu mezi socioekonomickým statutem a výkonem v řešení problémů, matematice, čtení a přírodních vědách, podle regionu (část 1/3) ....................... 280 Tabulka B2.V.7 Síla vztahu mezi socioekonomickým statutem a výkonem v řešení problémů, matematice, čtení a přírodních vědách, podle regionu (část 2/3) ....................... 281 Tabulka B2.V.7 Síla vztahu mezi socioekonomickým statutem a výkonem v řešení problémů, matematice, čtení a přírodních vědách, podle regionu (část 3/3) ....................... 282 Tabulka B2.V.8 Výkon v řešení problémů a používání počítače doma, podle regionu ...... 283 Tabulka B2.V.9 Výkon v řešení problémů a používání počítače ve škole, podle regionu .. 284