15 Kreativní řešení problémů: schopnosti žáků řešit problémy z reálného života – V. díl Tabulka V.4.13 Síla vztahu mezi socioekonomickým statusem a výkonem v řešení problémů, matematice, čtení a přírodních vědách (část 2/3) ............................................... 239 Tabulka V.4.13 Síla vztahu mezi socioekonomickým statusem a výkonem v řešení problémů, matematice, čtení a přírodních vědách (část 3/3) ............................................... 240 Tabulka V.4.14 Síla vztahu mezi socioekonomickým statusem a výkonem v řešení problémů uvnitř škol a mezi školami1 .................................................................................... 241 Tabulka V.4.15 Výkon v řešení problémů a nejvyšší status povolání rodičů ...................... 242 Tabulka V.4.16 Rozdíly ve výkonu v řešení problémů, matematice, čtení a přírodních vědách související s povoláním rodičů (část 1/3) ................................................................... 243 Tabulka V.4.16 Rozdíly ve výkonu v řešení problémů, matematice, čtení a přírodních vědách související s povoláním rodičů (část 2/3) ................................................................... 244 Tabulka V.4.16 Rozdíly ve výkonu v řešení problémů, matematice, čtení a přírodních vědách související s povoláním rodičů (část 3/3) ................................................................... 245 Tabulka V.4.17 Výkon v řešení problémů, podle statusu povolání rodičů ......................... 246 Tabulka V.4.18a Výkon v úkolech na řešení problémů, podle povahy problémové situace a podle statusu povolání rodičů ................................................................................ 247 Tabulka V.4.18b Výkon v úkolech na řešení problémů, podle postupu a podle statusu povolání rodičů (část 1/2) ...................................................................................................... 248 Tabulka V.4.18b Výkon v úkolech na řešení problémů, podle postupu a podle statusu povolání rodičů (část 2/2) ...................................................................................................... 249 Tabulka V.4.19 Výkon v řešení problémů a přistěhovalecký původ (část 1/2) .................. 250 Tabulka V.4.19 Výkon v řešení problémů a přistěhovalecký původ (část 2/2) .................. 251 Tabulka V.4.20 Rozdíly ve výkonu v řešení problémů, matematice, čtení a přírodních vědách související s přistěhovaleckým původem (část 1/3) .................................................. 252 Tabulka V.4.20 Rozdíly ve výkonu v řešení problémů, matematice, čtení a přírodních vědách související s přistěhovaleckým původem (část 2/3) .................................................. 253 Tabulka V.4.20 Rozdíly ve výkonu v řešení problémů, matematice, čtení a přírodních vědách související s přistěhovaleckým původem (část 3/3) .................................................. 254 Tabulka V.4.21 Relativní výkon v řešení problémů, podle přistěhovaleckého původu ..... 255 Tabulka V.4.22a Výkon v úkolech na řešení problémů, podle povahy problémové situace a podle přistěhovaleckého původu ........................................................................... 256 Tabulka V.4.22b Výkon v úkolech na řešení problémů, podle postupu a podle přistěhovaleckého původu (část 1/2) .................................................................................... 257 Tabulka V.4.22b Výkon v úkolech na řešení problémů, podle postupu a podle přistěhovaleckého původu (část 2/2) .................................................................................... 258 Tabulka V.4.23 Vztah mezi výkonem v řešení problémů a vytrvalostí/otevřeností k řešení problémů .................................................................................................................. 259 Tabulka V.4.24 Výkon v řešení problémů a přístup k počítači doma ................................. 260 Tabulka V.4.25 Výkon v řešení problémů a používání počítače doma ............................... 261 Tabulka V.4.26 Výkon v řešení problémů a používání počítače ve škole ........................... 262 Tabulka V.4.27 Rozdíly ve výkonu v řešení problémů, matematice, čtení a přírodních vědách související s používáním počítačů (část 1/3) .............................................................. 263