14 Kreativní řešení problémů: schopnosti žáků řešit problémy z reálného života – V. díl Tabulka V.4.1 Síla vztahu mezi výkonem v řešení problémů a v matematice, uvnitř škol a mezi školami 1 (část 2/2) ...................................................................................................... 216 Tabulka V.4.2 Výkon v řešení problémů a zaměření vzdělávacího programu ................... 217 Tabulka V.4.3 Rozdíly ve výkonu v řešení problémů, matematice, čtení a přírodních vědách související se zaměřením vzdělávacího programu (část 1/3) .................................... 218 Tabulka V.4.3 Rozdíly ve výkonu v řešení problémů, matematice, čtení a přírodních vědách související se zaměřením vzdělávacího programu (část 2/3) .................................... 219 Tabulka V.4.3 Rozdíly ve výkonu v řešení problémů, matematice, čtení a přírodních vědách související se zaměřením vzdělávacího programu (část 3/3) .................................... 220 Tabulka V.4.4 Relativní výkon v řešení problémů podle zaměření vzdělávacího programu ............................................................................................................................... 221 Tabulka V.4.6 Procento žáků na každé úrovni schopnosti řešit problémy, podle pohlaví (část 1/2) ............................................................................................................................... 222 Tabulka V.4.6 Procento žáků na každé úrovni schopnosti řešit problémy, podle pohlaví (část 2/2) ............................................................................................................................... 223 Tabulka V.4.7 Průměrný skór a rozptyl výkonu žáků v řešení problémů, podle pohlaví (část 1/3) ............................................................................................................................... 224 Tabulka V.4.7 Průměrný skór a rozptyl výkonu žáků v řešení problémů, podle pohlaví (část 2/3) ............................................................................................................................... 225 Tabulka V.4.7 Průměrný skór a rozptyl výkonu žáků v řešení problémů, podle pohlaví (část 3/3) ............................................................................................................................... 226 Tabulka V.4.8 Rozdíly ve výkonu v řešení problémů, matematice, čtení a přírodních vědách související s pohlavím (část 1/3) ................................................................................ 227 Tabulka V.4.8 Rozdíly ve výkonu v řešení problémů, matematice, čtení a přírodních vědách související s pohlavím (část 2/3) ................................................................................ 228 Tabulka V.4.8 Rozdíly ve výkonu v řešení problémů, matematice, čtení a přírodních vědách související s pohlavím (část 3/3) ................................................................................ 229 Tabulka V.4.9 Relativní rozptyl výkonu v řešení problémů, matematice, čtení a přírodních vědách, podle pohlaví (část 1/2) ....................................................................... 230 Tabulka V.4.9 Relativní rozptyl výkonu v řešení problémů, matematice, čtení a přírodních vědách, podle pohlaví (část 2/2) ....................................................................... 231 Tabulka V.4.10 Relativní výkon v řešení problémů, podle pohlaví .................................... 232 Tabulka V.4.11a Výkon v úkolech na řešení problémů, podle povahy problémové situace a podle pohlaví ........................................................................................................... 233 Tabulka V.4.11b Výkon v úkolech na řešení problémů, podle postupu a podle pohlaví (část 1/2) ............................................................................................................................... 234 Tabulka V.4.11b Výkon v úkolech na řešení problémů, podle postupu a podle pohlaví (část 2/2) ............................................................................................................................... 235 Tabulka V.4.12 Výkon v řešení problémů, podle socioekonomického statusu (část 1/2) . 236 Tabulka V.4.12 Výkon v řešení problémů, podle socioekonomického statusu (část 2/2) .. 237 Tabulka V.4.13 Síla vztahu mezi socioekonomickým statusem a výkonem v řešení problémů, matematice, čtení a přírodních vědách (část 1/3) ............................................... 238