13 Kreativní řešení problémů: schopnosti žáků řešit problémy z reálného života – V. díl TABULKY Tabulka V.A Přehled výkonu v řešení problémů................................................................... 20 Tabulka A1.1 Rotační uspořádání žákovského dotazníku .................................................. 165 Tabulka A2.1 Cílové populace a výběry šetření PISA (část 1/2) ......................................... 171 Tabulka A2.1 Cílové populace a výběry šetření PISA (část 2/2) ......................................... 172 Tabulka A2.2 Vyloučení ...................................................................................................... 173 Tabulka A2.3 Míra návratnosti (část 1/2) ........................................................................... 176 Tabulka A2.3 Míra návratnosti (část 2/2) ........................................................................... 177 Tabulka A2.4 Velikost výběru pro matematiku a řešení problémů .................................... 180 Tabulka A6.1 Procentní podíl brazilských žáků na každé úrovni škály schopnosti řešit problémy ............................................................................................................................... 194 Tabulka A6.2 Průměrný skór, rozptyl a rozdíly podle pohlaví ve výkonu žáků v Brazílii .... 194 Tabulka V.2.1 Procento žáků na každé úrovni schopnosti řešit problémy (část 1/2) ........ 196 Tabulka V.2.1 Procento žáků na každé úrovni schopnosti řešit problémy (část 2/2) ........ 197 Tabulka V.2.2 Průměrný skór a rozptyl výkonu žáků v řešení problémů (část 1/2) ........... 198 Tabulka V.2.2 Průměrný skór a rozptyl výkonu žáků v řešení problémů (část 2/2) ........... 199 Tabulka V.2.3 Žáci s nejlepším výkonem v řešení problémů a v dalších oblastech ........... 200 Tabulka V.2.4 Rozptyl výkonu v řešení problémů uvnitř škol a mezi školami (část 1/2) ... 201 Tabulka V.2.4 Rozptyl výkonu v řešení problémů uvnitř škol a mezi školami (část 2/2) ... 202 Tabulka V.2.5 Korelace řešení problémů s výkonem v matematice, čtení a přírodních vědách (část 1/2) .................................................................................................................... 203 Tabulka V.2.5 Korelace řešení problémů s výkonem v matematice, čtení a přírodních vědách (část 2/2) .................................................................................................................... 204 Tabulka V.2.6 Relativní výkon žáků v řešení problémů v porovnání s výkonem v matematice, čtení a přírodních vědách (část 1/3) .............................................................. 205 Tabulka V.2.6 Relativní výkon žáků v řešení problémů v porovnání s výkonem v matematice, čtení a přírodních vědách (část 2/3) .............................................................. 206 Tabulka V.2.6 Relativní výkon žáků v řešení problémů v porovnání s výkonem v matematice, čtení a přírodních vědách (část 3/3) .............................................................. 207 Tabulka V.3.1 Výkon v řešení problémů podle povahy problémové situace ..................... 208 Tabulka V.3.2 Výkon v řešení problémů podle postupu (část 1/2) .................................... 209 Tabulka V.3.2 Výkon v řešení problémů podle postupu (část 2/2) .................................... 210 Tabulka V.3.3 Výkon v řešení problémů podle technického prostředí .............................. 211 Tabulka V.3.4 Výkon v řešení problémů podle sociálního zaměření .................................. 212 Tabulka V.3.5 Výkon v řešení problémů podle formátu odpovědi .................................... 213 Tabulka V.3.6 Relativní výkon v úkolech na získávání a využití poznatků .......................... 214 Tabulka V.4.1 Síla vztahu mezi výkonem v řešení problémů a v matematice, uvnitř škol a mezi školami 1 (část 1/2) ...................................................................................................... 215