56 P PIRLS 2011 & TIMSS 2011 – V YBRANÁ ZJIŠTĚNÍ PŘÍLOHA: VÝSLEDKY NADPRŮMĚRNÝCH ŽÁKŮ VYBRANÝCH ZEMÍ Na obrázcích jsou pro vybrané země grafi cky znázorněny podíly žáků, kteří dosáhli vysoké úrovně ve čtenářské gramotnosti, v matematice a přírodovědě. Země jsou řazeny sestupně podle podílu těchto žáků ve všech třech předmětech.SINGAPUR 0 %20 %40 %60 %80 %100 %Čtení Přírodověda Matematika Alespoň v jednom předmětu Ve všech třech předmětech FINSKO 0 %20 %40 %60 %80 %100 %Čtení Přírodověda Matematika Alespoň v jednom předmětu Ve všech třech předmětech HONGKONG 0 %20 %40 %60 %80 %100 %Čtení Přírodověda Matematika Alespoň v jednom předmětu Ve všech třech předmětech RUSKO 0 %20 %40 %60 %80 %100 %Čtení Přírodověda Matematika Alespoň v jednom předmětu Ve všech třech předmětech