Česká školní inspekce Kritéria hodnocení podmínek, průběhu Čj.: ČŠIG-2519/16-G2 a výsledků vzdělávání 105/121 Charakteristika prostředí, v němž středisko pracuje Kvalitní vzdělávání vyžaduje odpovídající materiální i finanční podmínky. Spravedlivé hodnocení zohledňuje podmínky, které středisko nemůže ovlivnit. Charakteristika regionu – demografická a sociálně-ekonomická, atraktivita regionu a dostupnost kvalitních pedagogů Materiální podmínky Finanční podmínky Složení účastníků Informace o prostředí, v němž středisko pracuje, nemají postavení kritérií hodnocení střediska. Ve výstupech inspekční činnosti slouží pouze k popisu konkrétního prostředí a kontextu, v němž středisko pracuje. Umožňují však srovnání se statistickými charakteristikami stejných indikátorů v celém souboru středisek volného času v ČR a jsou důležitým signálem pro zřizovatele při jejich rozhodování o naplnění předpokladů pro kvalitní vzdělávání v daném středisku.