18/79 3.1.1.2 Založení role školního koordinátora Obrázek 12 – Zavedení školního koordinátora I Obrázek 13 – Zadání uživatelského jména osoby Obrázek 14 – Zavedení školního koordinátora II Obrázek 15 – Zavedení školního administrátora Roli školního koordinátora, resp. školního administrátora, může přidělit v systému ředitel školy, školní koordinátor nebo školní administrátor. Uživatelskou roli školního koordinátora, resp. školního administrátora, lze přiřadit v menu Administrace – v levém navigačním menu zvolíte položku Ostatní osoby. Pomocí tlačítka Nová osoba vytvoříte nový záznam osoby systému InspIS SET ve škole. Nejprve zadáte uživatelské jméno (e-mail) uživatele a stisknete tlačítko Vytvořit. Proběhne kontrola, zda zadané uživatelské jméno v systému InspIS SET existuje. Pokud ano, daný uživatel se zobrazí a vy můžete v dalším postupu použít odkaz Upravit detail osoby. Pokud neexistuje (požadovaný uživatel se zatím nezaregistroval), je nutné v zobrazeném detailu osoby vyplnit údaje o dané osobě a následně záznam uložit. Tím dojde k vytvoření uživatelského účtu osoby a na zadanou e-mailovou adresu je zaslán aktivační e-mail. Vámi založený nový uživatel bude tímto e-mailem vyzván, aby do systému InspIS SET vstoupil. Přiřazení uživatelské role školní koordinátor, resp. školní administrátor, probíhá ve třech krocích: 1. Přiřazení nové role: Klikněte na tlačítko Přiřazení nové role, v poli pro roli vyberte odpovídající roli (školní koordinátor, resp. školní administrátor) a tlačítkem Vybrat roli zvolenou uživatelskou roli potvrďte.