3/79 OBSAH 1 ÚVOD ....................................................................................................................................6 1.1 Struktura příručky – komu je příručka určena a jak se v ní orientovat ...................................6 1.1.1 Členění textu – grafické odlišení ............................................................................................7 1.2 Testování v systému InspIS SET – základní možnosti systému a co od něj očekávat .........7 1.2.1 Možnosti školního testování v systému InspIS SET ..............................................................7 1.2.2 Uživatelské role dostupné pro školní testování ......................................................................7 1.2.3 Základní průběh školní testování ...........................................................................................8 1.2.4 Hlavní rozdíly oproti certifikovanému testování ......................................................................8 2 SYSTÉM InspIS SET ........................................................................................................... 10 2.1 Přihlášení do systému ......................................................................................................... 10 2.1.1 Uživatelské přihlašovací jméno ........................................................................................... 11 2.1.2 Přístupové údaje uživatele .................................................................................................. 11 2.1.3 Změna hesla uživatele, který jej zapomněl ......................................................................... 11 2.1.4 Změna účtu uživatele, pokud se mu změní e-mail .............................................................. 11 2.1.5 Postup, pokud je již uživatel v systému zaveden ................................................................ 12 2.1.6 Přiřazování rolí v rámci školy............................................................................................... 13 2.1.7 Přepnutí své role v systému ................................................................................................ 13 2.2 Orientace v systému InspIS SET – základní prohlídka obrazovky...................................... 13 2.2.1 Hlavní aplikační menu ......................................................................................................... 13 2.2.2 Osobní lišta uživatele .......................................................................................................... 14 2.2.3 Levé navigační menu .......................................................................................................... 15 2.2.4 Pravidlo „modré zvýraznění“................................................................................................ 15 2.2.5 Průvodci ............................................................................................................................... 16 3 ADMINISTRACE SYSTÉMU – vkládání uživatelů, žáků, vyučovacích předmětů apod. .... 17 3.1 Kroky při prvotní administraci systému ................................................................................ 17 3.1.1 Založení role určené pro administraci systému ................................................................... 17 3.1.1.1 Založení role ředitele školy .................................................................................................. 17 3.1.1.2 Založení role školního koordinátora .................................................................................... 18 3.1.2 Přidání vyučovacích předmětů a úpravy jejich názvů ......................................................... 19 3.1.3 Založení třídy/učební skupiny (bez historie) ........................................................................ 20 3.1.4 Vkládání žáků do tříd ........................................................................................................... 21 3.1.4.1 Hromadný import žáků ........................................................................................................ 21 3.1.4.2 Zavedení jednotlivého žáka ................................................................................................. 22 3.1.4.3 Vložení žáků do učebních skupin ........................................................................................ 22 3.1.4.4 Sloučení účtů žáka .............................................................................................................. 23 3.1.4.5 Přidání zákonného zástupce k účtu žáka ............................................................................ 24 3.1.4.5.1 Samostatné přidání zákonného zástupce k účtu žáka ........................................................ 25 3.1.4.5.2 Přidání zákonného zástupce k účtu žáka v menu Administrace ......................................... 25 3.1.4.5.3 Hromadné přidání zákonných zástupců k účtu žáků ........................................................... 25 3.1.5 Založení role učitele ............................................................................................................ 26 3.2 Kroky při přechodu na nový školní rok ................................................................................ 27 3.2.1 Založení nových tříd ............................................................................................................ 28 3.2.2 Zkopírování žáků do nově založených tříd .......................................................................... 28 3.2.3 Vkládání žáků do tříd ........................................................................................................... 29 3.2.4 Kontrola a doplnění předmětů ............................................................................................. 29