23 Ačkoli k oslovení v e-mailu se váže třetí dovednostní úroveň, podíl správných odpovědí byl nižší než v případě e-mailové adresy reprezentující čtvrtou dovednostní úroveň, jak ilustruje graf 3.5. Ve všech třech případech je zajímavý pohled na podíly správných odpovědí žáků podle druhu školy. Podle očekávání byl zaznamenán vyšší podíl správných odpovědí v případě víceletého gymnázia (graf 3.5). Rozdíly v podílu správných odpovědí dívek a chlapců v rámci obou druhů škol nebyly významné a nepřesáhly ani v jednom případě 10 procentních bodů, jak ilustrují například hodnoty v tabulce 3.7.GRAF 3.5 DOVEDNOSTNÍ ÚROVNĚ 3 A 4 - PODÍL SPRÁVNÝCH ODPOVĚDÍ V %24 52 43 11 25 21 0 10 20 30 %40 50 60 Odkaz E-mailová adresa Oslovení Základní škola Víceleté gymnázium TABULKA 3.7 ODKAZ - PODÍL SPRÁVNÝCH ODPOVĚDÍ V %Celkem Chlapci Dívky Základní škola 11 13 9 Víceleté gymnázium 24 28 21