52 dostupnost dalších elektronických zařízení, dostupnost digitálních výukových materiálů, síťové propojení školních počítačů a jejich připojení k internetu), o používání ICT ve škole (výuka předmětů specializujících se na ICT, důraz na používání počítačů v ostatních předmětech, využívání systémů pro sledování a podporování procesu učení – tzv. learning management systems, využívání počítačů k řízení školy), o dostupné technické podpoře (údržba ICT, podpora učitelů při práci s výukovými zdroji), o možnostech dalšího vzdělávání učitelů školy v oblasti ICT. Na základě dotazníku pro školní koordinátory ICT budou vytvořeny dva souhrnné indexy: počet žáků na jeden školní počítač a kvalita školních ICT zdrojů. Národní kontextuální kurikulární dotazník Výstupy z národního kontextuálního kurikulárního dotazníku poskytnou přehled o obecných charakteristikách vzdělávacích systémů jednotlivých zúčastněných zemí se zvláštním zřetelem k postavení počítačové a informační gramotnosti. Tyto informace o širších souvislostech počítačového a informačního vzdělávání budou zahrnuty do hledání odpovědí na druhou výzkumnou otázku: Jaké charakteristiky škol a vzdělávacích systémů souvisejí s úspěšností žáků v oblasti počítačové a informační gramotnosti? Na základě národního kontextuálního kurikulárního dotazníku budou vypracovány profily počítačového a informačního vzdělávání v zúčastněných zemích, které se použijí pro interpretaci rozdílů v úrovni počítačové a informační gramotnosti mezi zeměmi.