46 v zadání a s jednou počítačovou aplikací (programem na kreslení map). Také je zde poměrně úzký rozsah „správných“ řešení, která odpovídají popsaným kritériím. Žákovské odpovědi jsou vyhodnocovány vyškolenými hodnotiteli podle toho, jak přesně odpovídají zahradní prvky požadavkům stanoveným v zadání. Na obr. 9 je znázorněna vzorová úloha 6, která je příkladem složité tvůrčí úlohy. V této úloze musí žáci pracovat s informacemi z několika elektronických zdrojů a s jejich využitím vytvořit leták, který představí a podpoří jejich návrh zahrady. Leták musí obsahovat název, mapu plánované zahrady a informace z webových stránek, které doloží vhodnost prezentovaného návrhu. Úvodní materiál je nelineární, plně interaktivní a chová se intuitivně. Žáci mohou přepínat mezi souběžnými aplikacemi (např. mezi webovým prohlížečem a textovým editorem), kopírovat a vkládat text nebo obrázky z jedné aplikace do druhé a využívat grafické možnosti softwaru. Výsledný informační produkt (leták) se uloží, aby mohl být později vyhodnocen. Při hodnocení se posuzuje (1) formální zpracování informačního produktu a (2) kvalita prezentovaných informací. Obrázek 9. Vzorová úloha 6 (složitá tvůrčí úloha)