21 Školy jsou ve vyplňování úda-jů do systému víceméně aktiv-ní. Systém byl uveden do ve-řejného provozu v říjnu 2014 s třemi sty vyplněnými profily. Dnes jich evidujeme kolem tří tisíc. Zbývá ale ještě třikrát to-lik a je jasné, že systém bude tím užitečnější, čím více bude naplněný. Důležité také je, že základní naplnění profilu těmi nejdůležitějšími informacemi trvá několik minut, kompletní naplnění několik málo desítek minut. Takže nejde o žádnou velkou zátěž, proto velmi vyzý-váme školy, aby své profily vy- plnily.Návštěvnost InspIS PORTÁLu je v řádu tisíců unikátních ná-vštěvníků měsíčně, což je dobrý výsledek na to, že jsme teprve na začátku. Musíme se teď ale sou-středit na publicitu. Není úpl-ně jednoduché oslovit širokou veřejnost a předat jim informaci, že jim nabízíme tuto službu. Možnosti využití InspIS POR-TÁLu jsou ještě mnohem širší. To, co je nyní v rámci systému ve veřejném provozu, je pou-ze část toho, co portál dokáže. Připravujeme další funkčnosti, ale ty už nebudou zcela veřejné a budou určeny výhradně pro školy. Jejich využití bude opět zcela dobrovolné, nicméně uži-tečné. První z nich potěší zejména malé školy, které mají problém s vytvořením vlastního webu a jeho správou. Nabídneme jim možnost pomocí jednoduché-ho redakčního systému vytvořit a udržovat webovou stránku ško-ly – zdarma, napořád a bez potře-by nějakého najatého IT experta nebo nákupu komerční služby. Přitom se může jednat o web kvalitní, atraktivní a živý a starat se o něj může uživatel-laik. Druhá funkčnost umožní ja-kousi autoevaluaci školy pomocí některých nástrojů hodnocení, které používá také ČŠI. Princi-pem bude vyplnění připravených elektronických formulářů, které pak škole řeknou, jak by ji asi viděla ČŠI, kdyby u ní provádě-la inspekci, anebo také to, jak si škola vede v anonymním po-rovnání (a agregovaně) s jiným školami obdobných parametrů (obdobné velikosti, ve stejné lokalitě apod.).