247/250 Kopřiva, P., Nováčková, J., Nevolová, D., & Kopřivová T. (2005). . Kroměříž: Spirála. Košťálová, H., Miková, Š., & Stang, J. (2012). . Praha: Portál. Mandíková, D., Palečková, J., & Tomášek, V. (1996). . Praha: VÚP. McKinsey & Company. (2007). . McKinsey & Company. MŠMT. (2001). . . Praha: MŠMT. OECD. (2013). . Praha: ČŠI. Pelikán, J. (1998). . Praha: Karolinum. Průcha, J., Walterová, E., & Mareš, J. (2009). . Praha: Portál. Příhoda, V. (1930). . Praha: Bakulův ústav. Příhoda, V. (1936). . Praha: Dědictví Komenského. Rýdl, K. (2004). K úskalím celoplošného testování žáků v zahraničí. Část 1. , 2004, vol. 107, no. 5, s. 15–18. Rýdl, K. (2004). K úskalím celoplošného testování žáků v zahraničí. Část 2. , 2004, vol. 107, no. 6, s. 21–23. Říčan, P. (1978). . Bratislava: Psychodiagnostické a didaktické testy. Scio. (2013). . Praha: Scio. Scio. (2011). . část. Praha: Scio. Scio. (2011). . Praha: Scio. Shánilová, I. (2010). Hodnocení žáků základní školy, , 1/2010, s. 41–53. Schindler, R. et al. (2006). . Praha: Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání. (Praktická příručka pro tvůrce úloh, vydalo Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání pro své autory úloh, ke stažení na http://www.cermat.cz/rukovet-autora-testovych-uloh-1404034186.html) Slavík, J. (1999). . Praha: Portál. Slavík, J., & Roeselová, V. (1997). . Listy 4. Smetáčková, I., Nedvědová, J., & Říhová, E. (2005). . Praha: Cermat. Starý, K. (2010). Problematika hodnocení ve škole. Retrieved from http://clanky.rvp.cz/clanek/c/G/993/problematika-hodnoceni-ve-skole.html/ Step by step ČR. (2011). . Praha: Step by step ČR. STEM/MARK. 2009.