246/250 LITERATURA Atkinson, R. L. (2013). . Praha: Portál. Bachman, L. F. (2010). . Oxford University Press. Bažantová, Z. (2007). . Disertační práce. Praha: PedF UK. Byčkovský, P. (1982). . Praha: ČVUT. Byčkovský, P., & Kotásek, J. (2004) Nová teorie klasifikování kognitivních cílů ve vzdělávání: revize Bloomovy taxonomie. , 54(3). Carr, N. T. (2011). . Oxford University Press. CERMAT. (2006). . Praha: CERMAT. CERMAT. (2007). . Praha: CERMAT. CERMAT. (2013). . Praha: MŠMT. Černý, K., Greger, D., Chvál, M., & Walterová, E. (2009). Školství očima české veřejnosti: percepce současného stavu a vývoje. , 3/2009, s. 25–50. ČŠI. (2012). . Praha: ČŠI. ČŠI. (2013). . Praha: ČŠI. Ferjenčík, J. (2000). . Praha: Portál. Forster, M., & Masters, G. (1996). . Melbourne: Australian Council for Educational Research. Gavora, P. (2000). . Brno: Paido. Hazuková, H. (1995). . Praha: PedF UK. Hendl, J. (2004, 2009, 2012). . Praha: Portál. Chráska, M. (1999). . Brno: Paido. Kalhous, O., Obst. O. et al. (2002). . Portál: Praha. Kerlinger, F. N. (1972). . Praha: Academia. Kolářová, R., Chvál, M., Zvára, K., Žák, V., Gřondilová, M., & Kekule, T. (2004). . Praha: PedF UK. Nepublikovaná výzkumná zpráva k projektu Zavádění nových metod do učitelského vzdělávání na Univerzitě Karlově.