132/250 tohoto typu, žáci vidí hned z odlišné ikony pro označení odpovědi. Je zde čtvereček namísto kolečka. Příklad 4.27 Úloha s výchozím textem s výběrem odpovědi kde je více správných odpovědí Lze si představit přeformulování úlohy z příkladu 4.27 na svazek dichotomických úloh typu true-false, kde by u každého tvrzení byly nabídnuty odpovědi ANO–NE. Tento způsob změny formátu úlohy by navíc umožnil odlišit to, zda žáci danou úlohu řešili, nebo neřešili, což je např. důležité pro výpočet korigované úspěšnosti (viz oddíl 4.5.1). Pro vyhodnocení úlohy se nabízejí v zásadě tři možnosti: 1. 1 bod je uznán za správnou odpověď v každé variantě a počet bodů za úlohu je dán součtem bodů, tedy s maximem 4; 2. 1 bod je uznán pouze v případě, že všechny čtyři odpovědi jsou správné; 3. kompromis zohledňující pravděpodobnost uhodnutí odpovědi: 2 body za všechny čtyři odpovědi správné, 1 bod za tři správné odpovědi a 0 bodů v ostatních případech. Více k tomuto viz následující oddíl. Podobný typ úlohy jako v příkladu 4.27 je uveden i v příkladu 4.28.