7/250 4.8 Forma prezentace výsledků (skóre, T-skóre, úspěšnost, percentil, slovní komentář), výhody, nevýhody a rizika jednotlivých forem vyjádření výsledků testu ...................................................... 194 4.8.1 Hrubé skóre výsledků žáka v testu ....................................................................................... 195 4.8.2 Standardizované stupnice .................................................................................................... 199 4.8.3 Kategorizace slovních sdělení .............................................................................................. 205 4.8.4 Informace o jednotlivých úlohách ....................................................................................... 205 4.9 Stanovení přidané hodnoty – metody a jejich úskalí ........................................................... 208 5 EVALUAČNÍ NÁSTROJE NIQES .............................................................................................. 212 5.1 Evaluační nástroje NIQES ................................................................................................... 212 5.2 Testové nástroje NIQES (obecný popis, způsob práce) ....................................................... 212 5.2.1 Moduly systému InspIS SET (certifikované, školní, domácí testování) .............................. 212 5.2.2 Využitelnost jednotlivých modulů pro sledování a hodnocení výsledků vzdělávání .......... 213 5.2.3 Využitelnost jednotlivých modulů ve výuce ........................................................................ 214 5.2.4 Výstupy jednotlivých testových modulů InspIS SET (pro žáka, učitele, ředitele) ............... 215 5.3 Nové inspekční nástroje (obecný popis, způsob práce) ....................................................... 217 5.3.1 Vymezení účelu nově vytvářených inspekčních nástrojů .................................................... 217 5.3.2 Formativní potenciál nových inspekčních nástrojů ............................................................ 218 5.3.3 Výstupy jednotlivých inspekčních nástrojů......................................................................... 218 6 INTERPRETACE VÝSLEDKŮ – KONKRÉTNÍ PŘÍKLADY .................................................... 221 6.1 Práce s výsledky na úrovni školy ......................................................................................... 221 6.1.1 Celkové výsledky ................................................................................................................. 221 6.1.2 Umístění žáků na jednotlivých úrovních ............................................................................. 226 6.1.3 Rozdíly ve výsledcích na prvním a druhém stupni .............................................................. 229 6.2 Práce s výsledky testů na úrovni třídy ................................................................................. 230 6.2.1 Silné a slabé stránky výuky v jednotlivých třídách .............................................................. 230 6.2.2 Silné a slabé stránky výuky v jednotlivých předmětech ....................................................... 236 6.3 Práce s výsledky testů na úrovni žáka .................................................................................. 237