483 1. Národní testování vedlo ke zlepšení vzdělávacích výsledků mého dítěte, protože se muselo více učit. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 2. Národní testování povede ke snížení kvality výuky, protože učitelé budou učit žáky na testy a redukovat jiné oblasti výuky. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 3. Výsledky národního testování by měly dát učiteli informaci o tom, co žáci neumí a potřebují se naučit. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 4. Výsledky národního testování mně poskytly užitečnou informaci o potřebách vzdělávání mého dítěte. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 5. Ředitel a učitelé využívají výsledky národního testování, aby informovali o kvalitě školy mého dítěte. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 6. Výsledky národního testování by měly být za školy veřejné, aby žáci, rodiče, zřizovatelé škol a zaměstnavatelé věděli o kvalitě školy. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 7. Při výběru základní nebo střední školy pro své dítě bych se rád rozhodoval podle srovnání výsledků žáků ve srovnávacích testech škol. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 8. Výsledky národního testování by měly být využívány při přijímacím řízení na střední/vysoké školy. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 9. Zveřejňování výsledků národního testování povede k vytvoření dobrých škol s lepšími žáky a špatných škol s horšími žáky. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 483