476 P.1-7 Zaměstnavatel Hodnocení výsledků ve vzdělávání V následujících otázkách prosím určete, do jaké míry souhlasíte nebo nesouhlasíte s uvedenými výroky. 1. Hodnocení na základě společné části státní maturity povede ke zlepšování vzdělávacích výsledků žáků, protože je nutí více se učit. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 2. Hodnocení na základě společné části státní maturity povede ke snížení kvality výuky, protože učitelé budou učit žáky na testy a redukovat jiné oblasti výuky. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 3. Výsledky společné části státní maturity by měly být za školy veřejné, aby zaměstnavatelé a vysoké školy věděli o kvalitě školy. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 4. Výsledky společné části státní maturity považuji za objektivní ukazatel kvality žáka, který zohledňuji při přijímacím řízení do zaměstnání nebo na vysokou školu. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím V případě odpovědi „spíše nesouhlasím“ či „rozhodně nesouhlasím“ prosím uveďte důvody této odpovědi: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 5. Výsledky společné části státní maturity by měly být využívány při přijímacím řízení na vysoké školy. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 6. Vyberte prosím, které z následujících tvrzení lépe vystihuje Váš názor: O tématu společné části státní maturity mám dostatek informací. O tématu společné části státní maturity mám spíše nedostatek informací. O tématu společné části státní maturity nevím vůbec nic. 476