474 9. Výsledky národního testování využíváme jako zřizovatel školy k hodnocení efektivity vynakládaných finančních prostředků. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím V případě odpovědi „spíše nesouhlasím“ či „rozhodně nesouhlasím“ prosím uveďte důvody, proč tomu tak je: …………………………………………….………………………………………………….... …………………………………………….………………………………………………….... 10. Výsledky národního testování by měly být využity pro vytvoření speciálních finančních programů na podporu škol s nejhoršími výsledky. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 11. Komerčně organizované testování žáků (např. Scio testy) je podle mého názoru přínosnější než státem organizované testování. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím V případě odpovědi „spíše souhlasím“ či „rozhodně souhlasím“ prosím uveďte, v čem je podle Vašeho názoru komerčně organizované testování přínosnější: …………………………………………….………………………………………………….... …………………………………………….……………………………………………………. 12. Vyberte prosím, které z následujících tvrzení lépe vystihuje Váš názor: O tématu národního testování mám dostatek informací. O tématu národního testování mám spíše nedostatek informací. O tématu národního testování nevím vůbec nic. Činnost České školní inspekce Další otázky se týkají činnosti České školní inspekce. V následujících otázkách opět prosím určete, do jaké míry souhlasíte nebo nesouhlasíte s uvedenými výroky. 13. O námi zřizovaných školách máme z činnosti České školní inspekce dostatek informací. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 474