471 19. Je výhodnější realizovat státem organizované plošné testování žáků na počítačích než v tištěné formě. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 20. Snaha dosáhnout lepších výsledků ve státem organizovaném plošném testování žáků vede na školách k vytváření speciálních strategií práce zaměřených na žáky s nejhoršími výsledky. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 21. V průběhu státem organizovaného plošného testování žáků jsem zaznamenal(a): podvodné jednání žáků, ale ne učitelů. podvodné jednání učitelů, ale ne žáků. podvodné jednání žáků i učitelů. pouze regulérní chování všech aktérů. 22. Které z následujících dvou forem státem organizovaného testování byste dal(a) přednost? celoplošné hodnocení všech škol hodnocení výběrového vzorku škol Komerčně organizované testování Třetí skupina otázek se týká srovnání komerčně dostupného testování (testy soukromých společností) a státem organizovaného testování. V následujících otázkách prosím určete, do jaké míry souhlasíte nebo nesouhlasíte s uvedenými výroky. Zatrhněte prosím jen jednu možnost. 23. Komerčně organizované testování žáků je podle mého názoru přínosnější než státem organizované testování. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím V čem je podle Vašeho názoru komerčně dostupné testování přínosnější nebo kvalitnější než státem organizované testování: …………………………………………….………………………………………………….... …………………………………………….……………………………………………………. 24. Státem organizované plošné testování nahradí komerčně organizovaného testování. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 471