470 12. Výsledky státem organizovaného plošného testování žáků by měly být přístupné veřejnosti, aby sloužily jako zdroj informací o kvalitě školy pro žáky, jejich zákonné zástupce, zřizovatele a zaměstnavatele. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 13. Zveřejňování výsledků státem organizovaného plošného testování žáků by vedlo k vytvoření dobrých škol s lepšími žáky a špatných škol s horšími žáky. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 14. Výsledky státem organizovaného plošného testování žáků jsou využívány zřizovateli škol k hodnocení efektivity vynaložených finančních prostředků. Ano a je to podle mě správně Ano, mám vůči tomu výhrady Ne a je to podle mě správně Ne, ale mělo by to tak být Nevím 15. Výsledky státem organizovaného plošného testování žáků by měly být využity pro vytvoření speciálních finančních programů na podporu škol s nejhoršími výsledky. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 16. Státem organizované plošné testování žáků je zdrojem obav učitelů, že budou negativně ohodnoceni ředitelem školy kvůli špatným výsledkům svých žáků. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 17. Při státem organizovaném plošném testování žáků v roce 2013 jsem nezaznamenal(a) problémy. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím Jaké problémy během státem organizovaného plošného testování jste zaznamenal(a)? …………………………………………….………………………………………………….... …………………………………………….……………………………………………………. …………………………………………….……………………………………………………. …………………………………………….……………………………………………………. 18. Realizace státem organizovaného plošného testování žáků výrazně zvyšuje pracovní zátěž učitelů. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 470