469 3. Česká podoba státem organizovaného plošného testování povede ke zlepšování vzdělávacích výsledků žáků, protože je bude podněcovat k učení. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 4. Česká podoba státem organizovaného plošného testování žáků povede ke snížení kvality výuky, protože učitelé budou učit žáky na testy a redukovat jiné oblasti výuky. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 5. Státem organizované plošné testování žáků objektivně ukazuje výsledky českých žáků ve vzdělávání, i když měří jen část vzdělávacího procesu. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 6. Propojení obsahu školních vzdělávacích programů s obsahem státem organizovaného plošného testování žáků je dostatečné. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 7. Státem organizované plošné testování žáků povede ke standardizaci výuky na školách. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 8. Standardizace výuky na školách je pozitivní jev, protože usnadní přechod žáků mezi školami. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 9. Státem organizované plošné testování žáků poskytuje učitelům zpětnou vazbu o znalostních přednostech a nedostatcích jejich žáků. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 10. Výsledky státem organizovaného plošného testování žáků pomohou učitelům v lepším řízení výuky podle individuálních předpokladů žáků. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 11. Výsledky státem organizovaného plošného testování žáků využívají školy jako marketingový nástroj pro informaci o kvalitě školy. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 469