466 8. Státem organizované plošné testování žáků poskytuje učitelům zpětnou vazbu o znalostních přednostech a nedostatcích jejich žáků. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 9. Výsledky státem organizovaného plošného testování žáků pomohou učitelům v lepším řízení výuky podle individuálních předpokladů žáků. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 10. Výsledky státem organizovaného plošného testování žáků by měly být přístupné veřejnosti, aby sloužily jako zdroj informací o kvalitě školy pro žáky, jejich zákonné zástupce, zřizovatele a zaměstnavatele. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 11. Zveřejňování výsledků státem organizovaného plošného testování žáků by vedlo k vytvoření dobrých škol s lepšími žáky a špatných škol s horšími žáky. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 12. Výsledky státem organizovaného plošného testování žáků by měly být využity pro vytvoření speciálních finančních programů na podporu škol s nejhoršími výsledky. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 13. Státem organizované plošné testování je výhodnější realizovat elektronickou formou prostřednictvím počítačů než v tištěné formě. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 14. Které z následujících dvou forem státem organizovaného testování byste dal(a) přednost? celoplošné hodnocení všech škol hodnocení výběrového vzorku škol Česká školní inspekce Třetí skupina otázek se týká sledování a hodnocení kvality výuky ze strany České školní inspekce. V následujících otázkách prosím určete, do jaké míry souhlasíte nebo nesouhlasíte s uvedenými výroky. Zatrhněte prosím jen jednu možnost. 466