462 17. Realizace státem organizovaného plošného testování žáků výrazně zvyšuje pracovní zátěž učitelů. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 18. Státem organizované plošné testování je výhodnější realizovat elektronickou formou prostřednictvím počítačů než v tištěné formě. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 19. Snaha dosáhnout lepších výsledků ve státem organizovaném plošném testování žáků vede na naší škole k vytváření speciálních strategií práce zaměřených na žáky s nejhoršími výsledky. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 20. V průběhu státem organizovaného plošného testování žáků jsem se: setkal(a) s podvodným jednáním žáků. setkal(a) s podvodným jednáním učitelů. setkal(a) s podvodným jednáním žáků i učitelů. nesetkal(a) s podvodným jednáním. 21. Které z následujících dvou forem státem organizovaného testování byste dal(a) přednost? celoplošné hodnocení všech škol hodnocení výběrového vzorku škol Komerčně organizované testování Třetí skupina otázek se týká srovnání komerčně dostupného (např. testy společností KALIBRO, Scio apod.) a státem organizovaného testování. V následujících otázkách prosím určete, do jaké míry souhlasíte nebo nesouhlasíte s uvedenými výroky. Zatrhněte prosím jen jednu možnost. 22. Využíváte pro hodnocení žáků Vaší školy komerčně dostupného testování? ano ne 23. Komerčně dostupné testování je podle mého názoru přínosnější než státem organizované testování. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 462