459 Které speciální nástroje podpory rozvoje základních gramotností jsou na Vaší škole využívány? …………………………………………….………………………………………………….... …………………………………………….……………………………………………………. …………………………………………….……………………………………………………. …………………………………………….…………………………………………………… P.1-3 Učitel/DPP základní školy a střední školy s maturitními obory Mezinárodní testování První skupina otázek se týká mezinárodního testování, tj. účasti České republiky v hodnoceních PISA, TIMSS, PIRLS, ICILS a dalších. V následujících otázkách prosím určete, do jaké míry souhlasíte nebo nesouhlasíte s uvedenými výroky, případně odpovězte na přímo položenou otázku. Vyberte jen jednu možnost. 1. Mezinárodní testování žáků objektivně ukazuje výsledky českých žáků ve vzdělávání. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím Jaké mohou být podle Vás důvody neobjektivity výsledků mezinárodních šetření? …………………………………………….………………………………………………….... …………………………………………….……………………………………………………. …………………………………………….……………………………………………………. …………………………………………….……………………………………………………. 2. Souhlasíte s tvrzením, že v mezinárodních testováních jsou využívány pro české prostředí netypické druhy příkladů? ano ne O které druhy příkladů netypických pro české prostředí se podle Vás jedná? …………………………………………….………………………………………………….... …………………………………………….……………………………………………………. …………………………………………….……………………………………………………. Věnujete ve výuce na Vaší škole těmto druhům příkladů (netypickým pro české prostředí) pozornost? ano ne 459