458 3. Uveďte prosím, nakolik souhlasíte s tvrzením, že externí zjišťování výsledků ve vzdělávání dětí v mateřských školách může pomoci učitelům v lepším řízení výuky podle individuálních předpokladů dětí. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím Česká školní inspekce Druhá skupina otázek se týká sledování a hodnocení kvality výuky ze strany České školní inspekce. V následujících otázkách prosím určete, do jaké míry souhlasíte nebo nesouhlasíte s uvedenými výroky. Zatrhněte prosím jen jednu možnost. 4. Česká školní inspekce svojí inspekční činností přispívá ke zvyšování kvality výuky v naší škole. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 5. Činnost České školní inspekce by se měla rozšířit o podporu zvyšování kvality vzdělávání prostřednictvím poradenské a vzdělávací činnosti. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 6. V čem by se podle Vašeho názoru mohla zlepšit současná činnost České školní inspekce? …………………………………………….………………………………………………….... …………………………………………….……………………………………………………. …………………………………………….……………………………………………………. …………………………………………….……………………………………………………. Základní gramotnosti Poslední skupina otázek se týká problematiky podpory rozvoje základních gramotností na Vaší škole. 7. Využívá Vaše škola k rozvoji základních gramotností dětí speciální nástroje podpory? ano ne Na které základní gramotnosti je Vaše podpora nejvíce zaměřena. Vyberte nejvýše dvě možnosti: předčtenářská gramotnost předmatematická gramotnost přírodovědná gramotnost sociální gramotnost jazyková gramotnost informační gramotnost 458