457 Které speciální nástroje podpory rozvoje základních gramotností jsou na Vaší škole využívány? …………………………………………….……………………………………………………. …………………………………………….……………………………………………………. …………………………………………….……………………………………………………. P.1-2 Ředitel mateřské školy Externí hodnocení vzdělávání První skupina otázek se zaměřuje na přínosnost externího zjišťování výsledků ve vzdělávání. Externím zjišťováním výsledků ve vzdělávání myslíme situaci, kdy jsou žáci (děti v MŠ) hodnoceni na základě řešení externě (mimo školu) vytvořených úloh. Výsledky žáků/dětí tak mohou být hodnoceny vzhledem k výsledkům větších skupin žáků/dětí. 1. Považujete případné celoplošné externí zjišťování výsledků ve vzdělávání přínosné již pro děti v MŠ? ano ne nevím Pokud považujete plošné externí hodnocení popsané v minulé otázce za nevhodné, jaké Vás k tomu vedou důvody? …………………………………………….………………………………………………….... …………………………………………….……………………………………………………. …………………………………………….……………………………………………………. 2. Považujete případné externí zjišťování výsledků ve vzdělávání na výběrovém reprezentativním vzorku mateřských škol za přínosné? ano ne nevím Pokud považujete výběrové externí hodnocení popsané v minulé otázce za nevhodné, jaké Vás k tomu vedou důvody? …………………………………………….……………………………………………………. …………………………………………….……………………………………………………. …………………………………………….……………………………………………………. 457