456 Česká školní inspekce Čtvrtá skupina otázek se týká sledování a hodnocení kvality výuky ze strany České školní inspekce. V následujících otázkách prosím určete, do jaké míry souhlasíte nebo nesouhlasíte s uvedenými výroky. Zatrhněte prosím jen jednu možnost. 25. Česká školní inspekce svojí inspekční činností přispívá ke zvyšování kvality výuky v naší škole. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 26. Činnost České školní inspekce by se měla rozšířit o podporu zvyšování kvality vzdělávání prostřednictvím poradenské a vzdělávací činnosti. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 27. Česká školní inspekce by měla přizpůsobit četnost inspekcí dosahovaným výsledkům škol ve státem organizovaném testování. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 28. V čem by se podle Vašeho názoru mohla zlepšit současná činnost České školní inspekce? …………………………………………….………………………………………………….... …………………………………………….……………………………………………………. …………………………………………….……………………………………………………. Úroveň podpory základních gramotností Poslední skupina otázek se týká problematiky podpory rozvoje základních gramotností na Vaší škole. 29. Využívá Vaše škola k rozvoji základních gramotností žáků speciální nástroje podpory? ano ne Na které základní gramotnosti je Vaše podpora nejvíce zaměřena? Vyberte nejvýše dvě možnosti: čtenářská gramotnost matematická gramotnost přírodovědná gramotnost sociální gramotnost jazyková gramotnost informační gramotnost 456