455 19. Pokud by stát přistoupil k centrálně organizovanému plošnému testování, mělo by se realizovat elektronickou formou prostřednictvím počítačů spíš než v tištěné formě. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 20. Snaha dosáhnout lepších výsledků ve státem organizovaném plošném testování žáků vede na naší škole k vytváření speciálních strategií práce zaměřených na žáky s nejhoršími výsledky. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím 21. V průběhu státem organizovaného plošného testování žáků jsem zaznamenal(a): podvodné jednání žáků, ale ne učitelů. podvodné jednání učitelů, ale ne žáků. podvodné jednání žáků i učitelů. pouze regulérní chování všech aktérů. 22. Které z následujících dvou forem státem organizovaného testování byste dal(a) přednost? celoplošné hodnocení všech škol hodnocení výběrového vzorku škol Komerčně organizované testování Třetí skupina otázek se týká srovnání komerčně dostupného testování (testy soukromých společností) a státem organizovaného testování. V následujících otázkách prosím určete, do jaké míry souhlasíte nebo nesouhlasíte s uvedenými výroky. Zatrhněte prosím jen jednu možnost. 23. Využíváte pro hodnocení žáků Vaší školy komerčně dostupného testování? ano ne 24. Komerčně dostupné testování je podle mého názoru přínosnější než státem organizované testování. Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím Nevím V čem je podle Vašeho názoru komerčně dostupné testování přínosnější nebo kvalitnější než státem organizované testování: …………………………………………….………………………………………………….... …………………………………………….……………………………………………………. 455