403 Tabulka 3-13: Asymptotická významnost Kruskal-Wallisova testu pro odpovědi učitelů škol vzhledem k vybraným otázkám (O11, O12) a vzhledem ke sledovaným charakteristikám školy Charakteristika školy Otázky O11 O12 Druh školy 0,000** 0,000** Příslušnost sídla školy k území kraje 0,104 0,016* Velikost školy 0,522 0,846 Typ zřizovatele 0,003** 0,011* Typ základní a střední školy 0,000** 0,000** Poloha sídla školy v rámci sídelní/regionální hierarchie 0,161 0,220 Poloha sídla školy k regionům se soustředěnou podporou státu 0,309 0,398 Účast školy v mezinárodním šetření 0,040* 0,703 * Statisticky významný rozdíl na pětiprocentní hladině významnosti ** Statisticky významný rozdíl na jednoprocentní hladině významnosti Zdroj: vlastní zpracování - V rámci hodnocení názorů týkajících se zpřístupnění výsledků státem organizovaného plošného testování veřejnosti se jako statisticky významná diferencující charakteristika odpovědí učitelů ukazuje druh/typ školy, typ zřizovatele a krajská lokalizace sídla školy. V tomto ohledu jsou zveřejnění výsledků nejvíce nakloněni učitelé středních škol, neveřejných škol a škol s místem lokalizace sídla v hlavním městě Praze a Plzeňském kraji. 403