397 Obrázek 3-30: Podíl (ne)souhlasných odpovědí respondentů jednotlivých cílových skupin šetření na tezi „Činnost České školní inspekce by se měla rozšířit o podporu zvyšování kvality vzdělávání prostřednictvím poradenské a vzdělávací činnosti.“ Zdroj: vlastní zpracování Obrázek 3-31: Podíl (ne)souhlasných odpovědí respondentů jednotlivých cílových skupin šetření na tezi „Česká školní inspekce by měla přizpůsobit četnost inspekcí dosahovaným výsledkům škol ve státem organizovaném testování.“ Zdroj: vlastní zpracování 3.2.7 Diferenciace odpovědí vzhledem k charakteristikám školy Poslední část hodnocení realizovaného dotazníkového šetření se vztahuje k diferenciaci odpovědí ředitelů a učitelů ve vztahu k charakteristikám školy (viz H6). Přehled sledovaných charakteristik školy a jejich možných hodnot uvádí tabulka 3-4. Diskutovány jsou poznatky napříč definovanými riziky a dopady 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% Ředitel Učitel a DPP Inspektor Zřizovatel Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% Ředitel Učitel a DPP Inspektor Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím 397