387 Obrázek 3-15: Podíl (ne)souhlasných odpovědí respondentů jednotlivých cílových skupin šetření na tezi „Státem organizované plošné testování žáků povede ke standardizaci výuky na školách.“ Zdroj: vlastní zpracování Obrázek 3-16: Podíl (ne)souhlasných odpovědí respondentů jednotlivých cílových skupin šetření na tezi „Standardizace výuky na školách je pozitivní jev, protože usnadní přechod žáků mezi školami.“ Zdroj: vlastní zpracování 3.2.4 Externí testování, zveřejnění výsledků a jejich využití Čtvrtý okruh hypotéz se dotýká otázek vztahů mezi externím testováním, zveřejňováním výsledků a jejich využitím. První hypotéza se zaměřuje na jedno z nejvíce kontroverzních témat v tomto směru – zveřejňování výsledků externího testování a jejich využití pro hodnocení efektivity. Hypotéza v tomto 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% Ředitel Učitel a DPP Inspektor Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% Ředitel Učitel a DPP Inspektor Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím 387