380 Obrázek 3-6: Podíl (ne)souhlasných odpovědí respondentů jednotlivých cílových skupin šetření na tezi „Státem organizované plošné testování žáků poskytuje učitelům zpětnou vazbu o znalostních přednostech a nedostatcích jejich žáků.“ Zdroj: vlastní zpracování Obrázek 3-7: Podíl (ne)souhlasných odpovědí respondentů jednotlivých cílových skupin šetření na tezi „Výsledky státem organizovaného plošného testování žáků pomohou učitelům v lepším řízení výuky podle individuálních předpokladů žáků.“ Zdroj: vlastní zpracování Obrázek 3-6 tak naznačuje spíše pozitivní přístup účastníků ve vzdělávání k využití státem organizovaného plošného testování žáků pro formativní hodnocení. Zároveň se však ukazuje, že důvěru ředitelů a učitelů škol, tj. skupin nejvíce relevantních pro praktickou aplikaci formativního hodnocení ve výuce, v možnosti využití státem organizovaného plošného testování pro řízení výuky podle 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% Ředitel Učitel a DPP Inspektor Zřizovatel Žák Zákonný zástupce Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% Ředitel Učitel a DPP Inspektor Rozhodně nesouhlasím Spíše nesouhlasím Spíše souhlasím Rozhodně souhlasím 380