5 │ ZKUŠENOSTI, NÁZORY A POSTOJE UČITELŮ RŮZNÝCH DRUHŮ ŠKOL V ČESKÉ REPUBLICE Zjištění z modulu TALIS-PISA link 41 GRAF 13 | Účast učitelů na aktivitách profesního rozvoje v průběhu 12 měsíců před šetřením podle druhu školy 6230324241523232373950262531324227294141512926353345323332274738464941451916323301020304050607080 %Základní školyVíceletá gymnáziaČtyřletá gymnáziaSOŠ s maturitouSOU bez maturityZákladní školyVíceletá gymnáziaČtyřletá gymnáziaSOŠ s maturitouSOU bez maturityZákladní školyVíceletá gymnáziaČtyřletá gymnáziaSOŠ s maturitouSOU bez maturityZákladní školyVíceletá gymnáziaČtyřletá gymnáziaSOŠ s maturitouSOU bez maturityZákladní školyVíceletá gymnáziaČtyřletá gymnáziaSOŠ s maturitouSOU bez maturityZákladní školyVíceletá gymnáziaČtyřletá gymnáziaSOŠ s maturitouSOU bez maturityZákladní školyVíceletá gymnáziaČtyřletá gymnáziaSOŠ s maturitouSOU bez maturityZákladní školyVíceletá gymnáziaČtyřletá gymnáziaSOŠ s maturitouSOU bez maturitySpolupráce učiteles rodiči/zákonnýmizástupciVýuka žáků se speciálními potřebami Postupy hodnocení žáků Přístupy k individualizovanému učení Znalost školního vzdělávacího programuChování žáků a vedení třídyVýuka průřezových dovedností (např. tvořivost, kritické myšlení, řešení problémů)Dovednosti v oblasti ICT (informační a komunikační technologie) potřebné pro výuku Spolupráce učitele s rodiči/zákonnými zástupci