C. Jak často pracujete s domácím úkolem z přírodovědy následujícími způsoby?Ozna te čjednu odpověď v každém ádku.řVždy nebotéměř vždyNěkdyNikdy nebotéměř nikdya) Opravím úkoly a poskytnu žákům zpětnou vazbu.b) Rozebíráme domácí úkol s celou třídou.c) Kontroluji, zda žáci úkol splnili nebo ne.Hodnocení žáků testované třídy v přírodověděP6. Jak velký význam přikládáte následujícím způsobům hodnocení žáků v přírodovědě?Ozna te čjednu odpověď v každém ádku.řVelkýUrčitýŽádnýa) Pozorování žáků při prácib) Vybízení žáků, aby během hodiny odpovídali na otázkyc) Krátké a pravidelné písemné prověrkyd) Delší testy (např. čtvrtletní testy nebo prověrky)e) Dlouhodobé projektyP7. Asi jak často žáci této třídy 4. ročníku vyplňují testy z přírodovědy na počítačích nebo tabletech?Ozna te pouze čjednu odpověď.Častěji než jednou za měsícJednou za měsícDvakrát za rokJednou za rokNikdyPříprava na výuku přírodovědyP8.A. Zúčastnil/a jste se v posledních dvou letech dalšího vzdělávání zaměřeného na následující oblasti?Ozna te čjednu odpověď v každém ádku.řB. Budete v budoucnu potřebovat další vzdělávání zaměřené na následující oblasti?Ozna te čjednu odpověď v každém ádku.řAnoNeAnoNea) Přírodovědný obsahb) Didaktika přírodních vědc) Přírodovědné kurikulumd) Využívání informačních technologií při výuce přírodních věde) Rozvíjení kritického myšlení žáků nebo badatelských schopnostíf) Hodnocení žáků v přírodních vědáchg) Řešení individuálních potřeb žákůh) Integrování přírodovědy do jiných předmětů (např. matematiky, pracovní výchovy)i) Řešení jazykových potřeb žáků Stránka č. 11 z 12IEA Online SurveySystem20. 2. 2019http://localhost:81/(S(xllahdzt0hb2vpwyyfr3jduh))/takeall.aspx?&NOR...