Třikrát nebo čtyřikrát týdněKaždý denM6. B. Jak dlouho podle vás trvá žákům testované třídy vypracování domácího úkolu z matematiky? (Uveďte dobu, kterou potřebuje průměrný žák.)Ozna te pouze čjednu odpověď.15 minut nebo méně16–30 minut31–60 minutVíce než 60 minutC. Jak často pracujete s domácím úkolem z matematiky následujícími způsoby?Ozna te čjednu odpověď v každém ádku.řVždy nebotéměř vždyNěkdyNikdy nebotéměř nikdya) Opravím úkoly a poskytnu žákům zpětnou vazbu.b) Rozebíráme domácí úkol s celou třídou.c) Kontroluji, zda žáci úkol splnili nebo ne.Hodnocení žáků testované třídy v matematiceM7. Jak velký význam přikládáte následujícím způsobům hodnocení žáků v matematice?Ozna te čjednu odpověď v každém ádku.řVelkýUrčitýŽádnýa) Pozorování žáků při prácib) Vybízení žáků, aby během hodiny odpovídali na otázkyc) Krátké a pravidelné písemné prověrkyd) Delší testy (např. čtvrtletní testy nebo prověrky)e) Dlouhodobé projektyM8. Asi jak často žáci této třídy 4. ročníku vyplňují testy z matematiky na počítačích nebo tabletech?Ozna te pouze čjednu odpověď.Častěji než jednou za měsícJednou za měsícDvakrát za rokJednou za rokNikdyPříprava na výuku matematikyM9.A. Zúčastnil/a jste se v posledních dvou letech dalšího vzdělávání zaměřeného na následující oblasti?Ozna te čjednu odpověď v každém ádku.řB. Budete v budoucnu potřebovat další vzdělávání zaměřené na následující oblasti?Ozna te čjednu odpověď v každém ádku.řAnoNeAnoNea) Matematický obsahb) Didaktika matematikyc) Matematické kurikulumd) Využívání informačních technologií při výuce matematikye) Rozvíjení kritického myšlení žáků nebo schopností řešit problémyf) Hodnocení žáků v matematiceStránka č. 6 z 12IEA Online SurveySystem20. 2. 2019http://localhost:81/(S(xllahdzt0hb2vpwyyfr3jduh))/takeall.aspx?&NOR...