b) Žáků se slabými výsledkyc) Žáků s velmi dobrými výsledkyd) Žáků se speciálními vzdělávacími potřebamiTémata vyučovaná v matematice v testované tříděM5. Následující seznam uvádí hlavní témata, která jsou obsažena v matematické části testu TIMSS. Zvolte odpověď, která nejlépe vystihuje, kdy se žáci testované třídy s daným tématem setkali. Pokud dané téma bylo v učebních plánech zařazeno dříve než ve 4. ročníku, vyberte možnost „Většinou probráno dříve než v tomto školním roce.” Pokud se téma probíralo tento rok, ale ještě nebylo dokončeno, vyberte možnost „Většinou probráno v tomto školním roce.” Pokud dané téma není součástí školních osnov, vyberte možnost „Ještě nevyučováno nebo právě zahájeno.”Ozna te čjednu odpověď v každém ádku.řA. íslaČVětšinou probránodříve než v tomto v tomto školnímškolním roceVětšinou probránoroceJeště nevyučovánonebo právězahájenoa) Přirozená čísla, včetně řádů a uspořádáníb) Sčítání, odčítání, násobení a dělení přirozených číselc) Pojmy násobek a dělitel, sudá a lichá číslad) Číselné zápisy (doplňování chybějícího čísla,vyjadřování jednoduchých situací pomocíčíselných zápisů)e) Číselné řady (rozvíjení řad, určování chybějících členů)f) Zlomky: znázornění, porovnání a uspořádání,sčítání a odčítání jednoduchých zlomkůg) Desetinná čísla, včetně řádů a uspořádání, sčítánía odčítání desetinných číselM5. (pokračování) Zvolte odpověď, která nejlépe vystihuje, kdy se žáci testované třídy s daným tématem setkali. Pokud dané téma bylo v učebních plánech zařazeno dříve než ve 4. ročníku, vyberte možnost „Většinou probráno dříve než v tomto školním roce.” Pokud se téma probíralo tento rok, ale ještě nebylo dokončeno, vyberte možnost „Většinou probráno v tomto školním roce.” Pokud dané téma není součástí školních osnov, vyberte možnost „Ještě nevyučováno nebo právě zahájeno.”Ozna te čjednu odpověď v každém ádku.řB. M ení a geometrieěřVětšinou probránodříve než v tomto v tomto školnímškolním roceVětšinou probránoroceJeště nevyučovánonebo právězahájenoa) Řešení úloh týkajících se délky, včetně měření a odhadůb) Řešení úloh týkajících se hmotnosti, objemu a časuc) Určování a odhad obvodu, obsahu a objemud) Rovnoběžky a kolmicee) Porovnávání úhlů podle velikosti a rýsování úhlůf) Základní vlastnosti běžných geometrických útvarůg) Tělesa včetně vztahů s jejich znázorněním v roviněC. Práce s datyVětšinou probránodříve než v tomtoškolním roceVětšinou probránov tomto školnímroceJeště nevyučovánonebo právězahájenoa) Čtení a interpretace údajů z tabulek, piktogramů,sloupcových, čárových a kruhových diagramůb) Uspořádání a znázornění dat pro dokresleníodpovědí na otázkyc) Vyvozování závěrů ze zobrazených datDomácí úkoly z matematiky v testované tříděM6. A. Jak často žákům testované třídy zadáváte domácí úkol z matematiky?Ozna te pouze čjednu odpověď.Nikdy nezadávám domácí úkol z matematiky.Méně než jednou týdněJednou nebo dvakrát týdněStránka č. 5 z 12IEA Online SurveySystem20. 2. 2019http://localhost:81/(S(xllahdzt0hb2vpwyyfr3jduh))/takeall.aspx?&NOR...