3 │ VZTAHY MEZI ŽÁKY A UČITELEM – ADAPTABILITA POTŘEBÁM ŽÁKŮ Well-being žáků, třídní klima, používání ICT a vnímání role učitele 67 GRAF 51 | Průměrné skóre čtenářské gramotnosti dle míry vnímané stimulace zapojení žáků do výuky ze strany učitele a dle druhu školy Zdroj: PISA 2018 Poznámka: Červená linie značí průměrnou hodnotu, šedé pruhy 95% konfidenční interval 400450500550600650Slabá stimulaceStřední stimulaceSilná stimulaceSlabá stimulaceStřední stimulaceSilná stimulaceSlabá stimulaceStřední stimulaceSilná stimulaceSlabá stimulaceStřední stimulaceSilná stimulaceSlabá stimulaceStřední stimulaceSilná stimulaceZákladní školyVíceletá gymnázia4letá gymáziaSOŠ, SOU s maturitou a SOŠ a SOU bez maturitykonzervatoře