Inspirace pro rozvoj gramotností PISA1315 | ROZVOJ ČTENÁŘSKÉ GRAMOTNOSTI U ŽÁKŮ SE SLABŠÍMI ČTENÁŘSKÝMI DOVEDNOSTMI V OBORECH STŘEDNÍHO ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ 8. Četba se prodlužuje až na 30 minut, žáci poprvé souběžně četli a zaznamenávali si poznámky do pracovního listu, první známkované hodnocení.9. Četba 30 minut, diskuze na téma prolínání literárního příběhu a mého vlastního života.10. Diskuze o projektu – jeho výhody, přínosy. Žáci vypracovali o své knize referát a představili ho ostatním spolužá-kům. OBRÁZEK 5.1 | Žák Obchodní školy si vybírá knihu z nově vytvořené knihovny z projektu Čtenářské dílny, foto: P. Hlawatschke.ROZVOJ ČTENÁŘSKÉ GRAMOTNOSTI U ŽÁKŮ SE SLABŠÍMI ČTENÁŘSKÝMI DOVEDNOSTMI V OBORECH STŘEDNÍHOODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ