32 Tabulka č. 7: Přehled monitorovacích a hodnoticích ukazatelů na úrovni opatření Koncepčních záměrů ČŠI 2021 2030 –Opatření Ukazatel 1.1 1-1: Každoročně realizovaný přezkum položek formulářů využívaných pro získávání informací v rámci inspekční činnosti ve školách, prostřednictvím elektronického zjišťování informací, případně v rámci jiných šetření (metrika dichotomické proměnné) 1.2 1-2: Soubor statistických ukazatelů inspekční činnosti za školní rok – výkonové ukazatele uváděné ve výroční zprávě ČŠI 1.3 1-3: Počet realizovaných národních zjišťování výsledků vzdělávání 1.4 1-4: Počet realizovaných mezinárodních šetření (PISA, PIRLS, TIMSS, ICILS, TALIS) v období 2021-2030 s účastí České republiky 1.5 1-5: Prokazatelná existence informační základny, která propojuje interní a externí zdroje informací na bázi společných atributů (metrika dichotomické proměnné) 2.1 a 3.1 2-1a: Podíl zpracovaných inspekčních zpráv, které obsahují prvky formativního hodnocení a argumentací podložených závěrů (v %) 2-1b: Počet zpracovaných příkladů inspirativní a nevhodné praxe škol 2.2 2-2: Zpracování výstupů ČŠI při respektování vysoké metodické kvality hodnocení dat (metrika dichotomické proměnné) 3.2 3-2a: Počet vytvořených metodik a nástrojů využitelných školami pro jejich interní hodnocení 3-3b: Počet ČŠI organizovaných vzdělávacích aktivit vůči externím cílovým skupinám 3-3c: Vytvoření specializovaného webového portálu (metrika dichotomické proměnné) Opatření cíle Systém metrik k opatřením cíle 4 je nastaven ve strategickém dokumentu, který se věnuje 4 rozvoji ČŠI ve smyslu služebního úřadu.