27 vnitřních předpisů a při respektování jejich systematického připomínkování věcně dotčenými útvary. Blíže specifikována je tato oblast ve strategickém dokumentu, který se věnuje rozvoji ČŠI ve smyslu služebního úřadu. Opatření 4.2: Vysoká kvalita metodik a řízení procesů pro plnění úkolů inspekční činnosti Záměrem opatření 4.2 je dosahovat vysoké kvality metodik a systému nastavení a realizace procesů pro plnění úkolů inspekční činnosti (např. srozumitelnost a jednoznačnost procesů a odpovědností, sledování průběhu a výstupů procesů, identifikace a zavádění možných zlepšení, elektronizace procesů). Dílčí aktivity opatření jsou spojeny především s: aktualizací a v případě potřeby doplněním workflow (procesních map) a metodik pro plnění úkolů inspekční činnosti; rozvíjením a v případě potřeby vytvářením a zaváděním nástrojů elektronické podpory procesů pro plnění úkolů inspekční činnosti, a to rovněž s ohledem na možné změny v systému vzdělávání, které souvisí s využíváním distančních nástrojů nejen jako prostředků řešení krizových a mimořádných situací. Blíže specifikována je tato oblast ve strategickém dokumentu, který se věnuje rozvoji ČŠI ve smyslu služebního úřadu. Opatření 4.3: Vysoká kvalita systému řízení lidských zdrojů pro plnění úkolů inspekční činnosti Záměrem opatření 4.3 je dosahovat vysoké kvality systému řízení lidských zdrojů pro plnění úkolů inspekční činnosti, a to se specifickou pozorností věnovanou osobnímu rozvoji inspekčních pracovníků. Dílčí aktivity opatření jsou spojeny především se: zavedením a následným využíváním a rozvíjením systému kariérního postupu inspekčních pracovníků a dalších zaměstnanců; koncepčně založenou podporou osobního rozvoje zaměstnanců pro plnění úkolů inspekční činnosti, a to prostřednictvím vzdělávání i jiných než vzdělávacích aktivit (např. stáže, aktivity charakteru učení se praxí, mentoring, samostudium); realizací aktivit pro zvyšování sounáležitosti zaměstnanců s ČŠI. Blíže specifikována je tato oblast ve strategickém dokumentu, který se věnuje rozvoji ČŠI ve smyslu služebního úřadu. Opatření 4.4: Vysoká kvalita vnitřní a vnější komunikace pro plnění úkolů inspekční činnosti Záměrem opatření 4.4 je dosahovat vysoké kvality vnitřní a vnější komunikace pro plnění úkolů inspekční činnosti. Dílčí aktivity opatření se specificky zaměřují na: kvalitu především dvousměrné vnitřní komunikace pro plnění úkolů inspekční činnosti – výměna informací, konzultace, poskytování zpětné vazby, sdílení zkušeností a ilustrativní praxe, řešení týmových úkolů a úkolů projektového charakteru, zavádění přijatých návrhů významných změn; důsledné zapojování zaměstnanců do realizace všech dílčích kroků plnění úkolů inspekční činnosti;